Bezpieczeństwo jazdy na drodze i utrwalanie prawidłowych nawyków – pod tym hasłem w ostatnim tygodniu listopada w Centrum Sobiesław Zasada Bednary odbyło się spotkanie z klientami Fraikin poświęcone poprawie bezpieczeństwa na polskich drogach.

To pierwsze tego typu spotkanie mające na celu uświadomienie kierowcom jak brak ostrożności w trakcie jazdy i brawura mogą wpłynąć na nich samych i innych. W szkoleniu uczestniczyli Klienci Fraikin oraz przedstawiciele firmy tj. Piotr świdwiński Dyrektor Serwisu, Katarzyna Kopańska Kierownik sekcji ubezpieczeń i likwidacji szkód, Paweł Dziubak Kierownik ds. zarządzania flotą i serwisem, Grzegorz Sokołowski Kierownik ds. kontroli technicznej i prewencji serwisu, Janusz Rachwał Dyrektor Handlowy oraz Włodzimierz Pyzel Dyrektor Regionu Południe.

W dniu 21 listopada 2015 r. spotkanie otworzyły przemówienia Piotra Świdwińskiego i Janusza Rachwała. Dyrektor Serwisu zaznaczył, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i dlaczego Fraikin kładzie duży nacisk na doszkalanie kierowców. Dyrektor Handlowy opowiedział o pełnej ofercie Fraikin, zwracając szczególną uwagę na usługi prewencyjne i serwisowe w ramach kontraktów długoterminowych.

Podczas spotkania w Bednarach, po 4 sesjach szkoleniowych wszyscy byli bardzo zmęczeni, ale zyskali niezapomniane wrażenia. Szczególne zainteresowanie wzbudziły szarpak i drift.

Na zakończenie Dyrektor Handlowy i Serwisu podziękowali wszystkim zaproszonym gościom za czynny udział w spotkaniu oraz zaangażowanie podczas sesji szkoleniowych.

To pierwsze tego typu spotkanie

To pierwsze tego typu spotkanie mające na celu uświadomienie kierowcom jak brak ostrożności w trakcie jazdy i brawura mogą wpłynąć na nich samych i innych. W szkoleniu uczestniczyli Klienci Fraikin oraz przedstawiciele firmy tj. Piotr świdwiński Dyrektor Serwisu, Katarzyna Kopańska Kierownik sekcji ubezpieczeń i likwidacji szkód, Paweł Dziubak Kierownik ds. zarządzania flotą i serwisem, Grzegorz Sokołowski Kierownik ds. kontroli technicznej i prewencji serwisu, Janusz Rachwał Dyrektor Handlowy oraz Włodzimierz Pyzel Dyrektor Regionu Południe.

W dniu 21 listopada 2015 r. spotkanie otworzyły przemówienia Piotra Świdwińskiego i Janusza Rachwała. Dyrektor Serwisu zaznaczył, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i dlaczego Fraikin kładzie duży nacisk na doszkalanie kierowców. Dyrektor Handlowy opowiedział o pełnej ofercie Fraikin, zwracając szczególną uwagę na usługi prewencyjne i serwisowe w ramach kontraktów długoterminowych.

Podczas spotkania w Bednarach, po 4 sesjach szkoleniowych wszyscy byli bardzo zmęczeni, ale zyskali niezapomniane wrażenia. Szczególne zainteresowanie wzbudziły szarpak i drift.

Na zakończenie Dyrektor Handlowy i Serwisu podziękowali wszystkim zaproszonym gościom za czynny udział w spotkaniu oraz zaangażowanie podczas sesji szkoleniowych.