Dzięki Strefie Użytkownika, klient jest w stałym kontakcie z naszym serwisem technicznym, otrzymuje najnowsze wiadomości branżowe, uzyskuje dostęp do materiałów informacyjnych i porad technicznych, posiada dostęp do aktualnych cenników serwisowych.

Przewodniki

W przypadku kolizji Całodobowy numer Assistance
+48 22 330 09 66

Ubezpieczenie

Każdy klient, wynajmujący od nas pojazd otrzymuje pełne ubezpieczenie OC, AC, NNW. Gwarantujemy natychmiastowe zgłoszenie szkody do ubezpieczyciela, organizację holowania i naprawy pojazdu, przeprowadzenie oględzin oraz rozliczanie kosztów napraw, a także pojazd zastępczy jeżeli przewiduje to podpisany kontrakt.


Infolinia Prawna Assistance za granicą 24/7
numer_1

 

Ogólne warunki ubezpieczenia Warta Autocasco Standard

AC_icon

Warta OWU Autocasco Standard

Tabela opłat

Zakres czynności Opłata w zł
Aneks do umowy najmu 250
Przepisanie umowy najmu na inny podmiot (za 1 aneks) 500
Wznowienie umowy po wypowiedzeniu 1000
Wydanie zgody na użytkowanie przedmiotu Najmu osobie trzeciej 400
Wydanie zgody na ubezpieczenie obce 200
Wtórnik tablicy rejestracyjnej 500
Wtórnik dowodu rejestracyjnego 350
Ponowna rejestracja pojazdu 500
Ponowne wydanie opinii sanitarnej lub weterynaryjnej 100
Odzyskanie dowodu rejestracyjnego zatrzymanego przez policję 400
Udzielenie pisemnej informacji na wniosek organów ścigania i organów administracji o użytkowniku pojazdu, którym dokonano wykroczenia 100
Wystawienie opinii o współpracy 100
Upoważnienie do użytkowania pojazdu 50
Wezwanie do zapłaty 50
Doprowadzenie pojazdu do wskazanej lokalizacji:
– do 3,5 tony DMC
– powyżej 3,5 t
– ciągniki siodłowe oraz naczepy
2,5 zł/ 1 km
3,1 zł/ 1 km
3,6 zł/ 1 km
Czynności windykacyjne dotyczące przeterminowanych należności Wg kosztów rzeczywistych
Wszystkie kwoty podane w Tabeli opłat i prowizji, stanowią należności netto.
Każdorazowo do kwoty ustalonej zgodnie z Tabelą opłat i prowizji doliczony zostanie podatek VAT.

Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby byli Państwo zadowoleni ze współpracy z Fraikin. Wdrażamy inicjatywy, których celem jest wzrost zadowolenia naszych Klientów oraz budowanie z Nimi trwałych i dobrych relacji. Uważnie słuchamy uwag, oczekiwań oraz wszelkich reklamacji. Bezpośredni kontakt z nami jest możliwy za pośrednictwem nowego adresu e-mail: reklamacje@fraikin.com.