pracaSzukamy utalentowanych i pracowitych osób, aby wzmocnić naszą obsługę klienta oraz zespół zajmujący się sprzedażą.

Dlaczego Fraikin Polska to dobre miejsce do pracy:

  • miła atmosfera
  • pełna entuzjazmu i przedsiębiorcza kadra
  • wysokiej klasy szkolenia
  • pakiety świadczeń socjalnych

Jeżeli interesuje Cię perspektywa pracy w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej korporacji, prześlij nam swoje CV wraz z listem motywacyjnym na adres: praca@fraikin.com

Aktualnie Poszukujemy

Fraikin jest jest liderem w wynajmie i zarządzaniu pojazdami ciężarowymi, które pozwalają klientom zwiększać swoją efektywność przy minimalizowaniu zasobów. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Dział Handlowy - Koordynator ds. Wynajmu Krótkoterminowego

Opis stanowiska

  • Wsparcie działu sprzedaży wynajmu krótkoterminowego i długoterminowego
  • Pozyskiwanie klientów z zakresie wynajmu krótkoterminowego
  • Analiza wyników sprzedaży wynajmu krótkoterminowego
  • Sporządzanie raportów
  • Przygotowywanie umów krótkoterminowych z klientami
  • Przygotowywanie kalkulacji transakcji
  • Prowadzenie administracji/archiwizacji umów handlowych
  • Nadzorowanie dostaw pojazdów do klientów
  • Wydawanie i odbiór pojazdów

Wymagania

  • Znajomość pakietu Office
  • Znajomość języka angielskiego – dodatkowy atut
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Prawo jazdy kategorii C – dodatkowy atut
  • Podstawowa wiedza z zakresu pojazdów ciężarowych i dostawczych
  • Podstawowa wiedza z zakresu finansów i ekonomii

Jeżeli interesuje Cię ta oferta pracy  prześlij nam swoje CV wraz z listem motywacyjnym na adres: praca.kt@fraikin.com


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym klikając w przycisk aplikowania. Równocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty. Wszystkie oferty powinny zawierać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002.101.926. z późn. zm.) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji".
Dział Handlowy - Specjalista ds. Wparcia Sprzedaży

Zakres obowiązków Specjalista Wsparcia Sprzedaży:

  • Uzgadnianie, prowadzenie i nadzór nad terminarzem działu handlowego
  • Organizacja i planowanie podróży służbowych działu handlowego
  • Kompleksowe, administracyjne wsparcie działu handlowego w codziennych zadaniach
  • Przygotowywanie wszelkich dokumentów do akceptacji transakcji handlowych
  • Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów dotyczących transakcji (karta akceptacji)
  • Wsparcie handlowców w bieżących działaniach
  • Sporządzanie tygodniowych raportów handlowych na spotkania Zarządu
  • Sporządzanie miesięcznych raportów sprzedaży – commercial report, commercial activity, Topline reporting, pojazdy zarejestrowane i wydane
  • Przygotowywanie prezentacji i analiz na potrzeby Zarządu i Działu Handlowego
  • Wsparcie w przygotowywaniu kalkulacji do ofert handlowych
  • Przygotowywanie ofert dla klientów strategicznych

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • Dobra organizacja pracy i znajomość pakietu MS Office
  • Dokładność i rzetelność w procesach sprzedażowych
  • Otwartość na zmiany i innowacje procesowe
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Samodzielność i koordynacja działań
  • Dodatkowym atutem będzie praktyka w Działach Wsparcia Sprzedaży instytucji finansowych

Miejsce pracy: Warszawa

 


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym klikając w przycisk aplikowania. Równocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty. Wszystkie oferty powinny zawierać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002.101.926. z późn. zm.) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji".
Dział Finansowy - Młodsza/-y księgowa/-y

Zadania:

  • księgowanie faktur sprzedaży
  • księgowanie raportów kasowych
  • księgowanie transakcji depozytowych
  • uzgadnianie kont bilansowych oraz stanu rozrachunków z kontrahentami
  • pomoc w bieżących zadaniach działu księgowości (w tym zastępstwo innych księgowych podczas ich nieobecności)
  • prace administracyjne związane z obiegiem dokumentów

Wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok
  • znajomość systemu Symfonia FK oraz programów z pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • dobra organizacja pracy
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • Pracę w miłym zespole, w dynamicznie rozwijającej się firmie międzynarodowej
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
  • Możliwości rozwoju zawodowego i zdobycie cennego doświadczenia

Miejsce pracy: Warszawa


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym klikając w przycisk aplikowania. Równocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty. Wszystkie oferty powinny zawierać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002.101.926. z późn. zm.) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji".
Dział Serwisu - Kierowca kat C+E

Opis stanowiska – główne zadania:

  • Przeprowadzanie pojazdów niezaładowanych, na terenie Polski (doprowadzanie do klienta),
  • Wydawanie pojazdów protokołem do Klienta,
  • Kontrola sprawności i stanu technicznego prowadzonego pojazdu,

Wymagania

  • Prawo jazdy kategorii C lub C + E
  • Ważna karta kierowcy
  • Zaświadczenie o niekaralności
  • Doświadczenie w transporcie
  • Znajomość topografii Polski
  • Uczciwość i odpowiedzialność

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i możliwość dalszego rozwoju zawodowego
  • Elastyczny czas pracy
  • Terminowo wypłacane wynagrodzenie

Miejsce pracy: Poznań, Kraków, woj. Śląskie


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym klikając w przycisk aplikowania. Równocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty. Wszystkie oferty powinny zawierać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002.101.926. z późn. zm.) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji".
Dział Serwisu - Koordynator ds. ubezpieczeń i likwidacji szkód

Opis stanowiska – podstawowe zadania:

  • Obsługa procesu likwidacji szkód na pojazdach drogowych
  • Nadzór nad procesem napraw i weryfikacja kosztorysów oraz stosowanych standardów i procedur likwidacji szkód
  • Wnioskowanie o powołanie rzeczoznawcy lub konsultanta zewnętrznego w procesie likwidacji
  • Nadzór nad płynnością i optymalizowaniem kosztu/ów procesu likwidacji szkód, w tym weryfikacja zasadności użytych części i zastosowanych technologii
  • Weryfikacja i nadzór nad zasadnością wymienianych części
  • Weryfikowanie i autoryzowanie(akceptowanie) kosztorysów i faktur związanych z likwidacją szkód w zakresie posiadanych upoważnień
  • Współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi, organami administracji państwowej i innymi
  • Utrzymywanie relacji z Klientami i dostawcami usług (zakłady naprawcze) instytucjami w zakresie prowadzonych procesów likwidacyjnych

Wymagania:

  • minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy lub w serwisie pojazdów
  • wiedza z zakresu budowy, działania i eksploatacji ciężarowych pojazdów drogowych
  • wykształcenie wyższe techniczne(preferowane kierunki mechaniczne)
  • samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów
  • odpowiedzialność, skuteczność i rzetelność w działaniu
  • bardzo dobra organizacja pracy i wysokie umiejętności komunikacji
  • motywacja do pracy i umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność obsługi programów pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B (mile widziane kategorii E)
  • znajomość j. angielskiego

Oferujemy:

  • zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego i podniesienia kwalifikacji
  • pracę w miłej atmosferze w młodym zespole

Informacje dodatkowe:

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym klikając w przycisk aplikowania.

Miejsce pracy: Warszawa


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym klikając w przycisk aplikowania. Równocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty. Wszystkie oferty powinny zawierać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002.101.926. z późn. zm.) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji".
Dział Serwisu - Inspektor ds. prewencji i kontroli technicznej

Opis stanowiska – główne zadania:

  • Wykonywanie inspekcji pojazdów wynajmowanych i zarządzanych przez Firmę Fraikin,
  • Przekazywanie informacji o zauważonych nieprawidłowościach do Działu Serwisu,
  • Utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami usług serwisowych
  • Utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami – użytkownikami pojazdów wynajmowanych oraz zarządzanych przez firmę Fraikin Polska w celu zapewnienia optymalnej i efektywnej eksploatacji pojazdów
  • Bezpośredni udział w odbiorach i wydaniach pojazdów oraz współdziałanie z Działem Serwisu w celu przygotowaniu ich do wydania Klientowi
  • Dokonywanie drobnych napraw w pojazdach podczas inspekcji w terenie
  • Kontrola wprowadzania w sieci serwisowej procedur postępowania zgodnych ze standardami Fraikin,
  • Odbiór nowych pojazdów od dostawców i współdziałanie z Działem Serwisu w przygotowaniu do wydania Klientowi ,
  • Współpraca w zakresie doboru i zakupu części zamiennych do floty użytkowej,


Wymagania

  • wykształcenie co najmniej średnie techniczne
  • znajomość zagadnień technicznych serwisowania pojazdów drogowych
  • doświadczenie w naprawach i kontroli technicznej pojazdów
  • samodzielność, kreatywność  i bardzo dobra organizacja pracy
  • umiejętność egzekwowania standardów
  • silna motywacja do pracy i umiejętność współpracy w zespole
  • umiejętność obsługi programów z pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B i C
  • zainteresowanie motoryzacją


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia i możliwość dalszego rozwoju zawodowego.

Miejsce pracy: Wielkopolskie


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym klikając w przycisk aplikowania. Równocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty. Wszystkie oferty powinny zawierać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002.101.926. z późn. zm.) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji".
Dział Serwisu - Kierownik Działu Prewencji i Kontroli Technicznej
Kierownik Działu Prewencji i Kontroli Technicznej
Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • Kierowanie pracą zespołu inspektorów technicznych na terenie Polski
  • Nadzów nad procesem sprawowania kontroli stanu technicznego pojazdów wynajmowanych i zarządzanych
  • Utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami usług serwisowych
  • Utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami – użytkownikami pojazdów wynajmowanych oraz zarządzanych
  • Organizowanie asysty technicznej podczas odbiorów pojazdów i ich wydań do Klientów
  • Wsparcie merytoryczne dla działu Zakupów i Sprzedaży w zakresie obsługi posprzedażnej
  • Weryfikacja i doskonalenie procedur serwisowania i kontroli użytkowania pojazdów
  • Wspieranie Działu Serwisu w zapewnieniu wysokiej jakości obsługi posprzedażnej

Wymagania

  • Wykształcenie co najmniej średnie techniczne
  • Dobra znajomość zagadnień serwisowania ciężarowych pojazdów drogowych
  • Co najmniej 3 letnie doświadczenie w naprawach i kontroli technicznej pojazdów
  • Samodzielność, kreatywność  i bardzo dobra organizacja pracy
  • Umiejętność egzekwowania standardów jakościowych
  • Umiejętność zarządzania zespołem
  • Prawo jazdy co najmniej kat. B i C
  • Umiejętność obsługi programów z pakietu MS Office

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia i możliwość dalszego rozwoju zawodowego

Miejsce pracy: Warszawa


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym klikając w przycisk aplikowania. Równocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty. Wszystkie oferty powinny zawierać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002.101.926. z późn. zm.) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji".

Kariera

Duże znaczenie mają dla nas osoby, które kreatywnie podchodzą do każdego zadania. Cenimy pracowników wysoce zorganizowanych, potrafiących pracować zespołowo w międzynarodowym środowisku, a jednocześnie samodzielnych w rozwiązywaniu napotkanych problemów.

Dbamy o to, aby praca dała nie tylko satysfakcję, ale również możliwość uczestnictwa w ambitnych projektach. Nie zapominamy o doskonaleniu wiedzy i kwalifikacji naszych pracowników, inwestując w specjalistyczne szkolenia i kursy językowe. Pamiętamy przy tym o czasie na odpoczynek, który urozmaicamy kartą Multisport.